شناسهٔ خبر: 169096 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان قزوین انجام شد؛

انتخاب اعضای هیات اجرایی نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی استان قزوین

قزوین سرپرست اداره کل راه و شهرسازی : اعضای هیات اجرایی نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی استان قزوین انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان قزوین)، جلسه انتخاب اعضای هیئت اجرایی نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان قزوین، با حضور وهاب میزانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی قزوین، ، مهدی بنایی سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان، بتویی رئیس اداره حراست و عوامل هیئت نظارت در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی قزوین برگزار شد.

 میزانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی در این جلسه با اشاره به برگزاری نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی گفت: امید است با تلاش و هماهنگی‌، این انتخابات در شرایط مطلوب و در صحت و سلامت و بدون کمترین مشکلی به نحو مناسبی برگزار شود.

 رئیس دستگاه نظارت بر انتخابات نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان ضمن آرزوی موفقیت برای منتخبین هئیت اجرایی تاکید کرد: اعضای هیات نظارت و هیات اجرایی این دوره از انتخابات همه تلاش خود را بکار خواهند برد تا با همت، تلاش، همدلی، همراهی و هم افزایی کلیه اعضا جامعه مهندسی ساختمان؛ شاهد یک انتخابات پویا و پرشور با مشارکت بالا در استان باشیم.

 در پایان این جلسه با رای گیری حاضرین، هفت نفر بعنوان هیات اجرایی نهمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین انتخاب شدند.